Var med i stor utlottning - SPEGEL i Fransk Lantstil...


Klicka på Gilla knappen i facebook bannern här till höger för att delta i tävlingen...

...du har chans att vinna den här fina spegeln...


Utlottningen pågår till 24 maj. När utlottningen är klar skriver jag dagen efter på facebook den som har vunnit och därefter får du som vunnit kontakta mig så jag kan skicka dig spegeln. 
Lycka till!





...några ljuvliga bilder som jag har i min databank. Måste bara spara dem på USB annars kanske de försvinner om datorn skulle råka krascha. Har hört ganska många som råkat ut för det senaste tiden. Stackars alla dem Eller hur?


...ljuvligt, lite somriga bilder. visst gör det en härligt toklycklig. Hi hi

Kram på er



















Kommentarer

  1. Ljuvliga bilder och underbar spegel! Nu har varit in på Facebook och gillat InWhite4You :)
    Ha en fin helg!
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Underbart vackra bilder!! Givetvis vill jag vara med och tävla om den fina fina spegeln.

    Ha en bra dag!
    Nette

    SvaraRadera
  3. Den där spegeln skulle jag verkligen kunna tänka mig att vinna!!:) Men jag är inte med på Facebook, och har inga planer på att gå med heller...Så det går väl inte då?

    Ja, det är synd om oss som fått virus i datorn...Det mesta har dock gått att plocka fram igen! Tur det fnns snillen! Men hela SPCS försvann där alla kunder och fakturor låg...Det gick inte att rädda. Jag bokför inte den vägen som tur är, men alla kunder får läggas upp igen, och de gamla fakturorna är borta...Det har varit bra att ha detta att titta tillbaka på, se när de handlade senast och vad. Kanske ska jag ta mig tid att lägga in åtminstone år 2011 och fram till nu, men det tar ju sån enorm tid...Tydligen sparades inte just spcs på säkerhetskopiorna! Nu har jag köpt en sticka att spara det på. Jag är ändå glad att jag hela tiden fört en manuell adressbok med alla kunder i, den underlättar ju när jag skriver in dem igen.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Dåså är jag med och tävlar med länk!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Jag är med om utlottning av denna fina spegeln! länkar o gillar på fb! kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Såklart jag är med i din utlottning, gör en
    länk och hoppas på tur.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Följer via bloglovin nu & Hoppas spegeln kommer pryda i mitt hem :)
    Gillar InWhite4You på Facebook :)
    Håller tummarna :)

    Kram
    Katja Aittaniemi

    SvaraRadera
  8. Hej Hej! Åh så underbart fin spegel! Jag vill jätte gärna vara med och tävla om den!
    håller tummarna!
    kram
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg